Tuesday, February 03, 2009

Cum sa iti alegi scoala de soferi?

Tin minte ca atunci cand m-am hotarat sa fac scoala de soferi aveam o groaza de dileme: pe care sa o aleg, cum, in functie de ce criterii? Am umblat prin oras pe la scolile de soferi sa adun informatii referitoare de preturi, disponibilitati, etc. Ei bine, zilele astea am dat peste un site foarte util: Scoala de Soferi. Am gasit acolo tot felul de informatii despre scolile de soferi, detalii de contact, preturi, etc... Un singur lucru mi s-ar parea foarte util si pare a lipsi: posibilitatea de a adauga comentarii sau ratinguri de catre utilizatori pentru fiecare scoala de soferi in parte...

1 comment:

Adrian said...

Gasesti pe Drpciv informatii actualizate cu lista instructorilor autorizati. Astfel mergi la sigur si alegi doar pe cei cu performante. Putem merge pe o rata de promovabilitate de 60% +
Cei cu rata foarte buna de promovabilitate ~90% sunt de multe ori instructori pentru categorii mari.